"Because no one can understand love until they fall into it :)"

marți, 19 aprilie 2011

Real best friends

Deci chiar daca nu s-a terminat, ziua de azi a fost superbă. Nu, nu s-a întâmplat ce anticipasem eu:P, dar câteva lucruri m-au luat prin surprindere, cum ar fi:
1.După prima mea ceartă serioasă cu şuzz, mi-a mulţumit pentru o grămadă de lucruri pe care eu le făceam neconsiderându-le atât de speciale pentru ea (www.chestii-fosforescente.blogspot.com) şi m-am simţit perfect citind rândurile scrise de ea :)
2.Dana, care dupa 9 ani continuă să mă suprindă cu orice lucru micuţ pe care îl face ( www.be-the-star-of-the-life.blogspot.com
3.NU în ultimul rand, o prietenă adevarată mi-a confirmat din nou faptul că nu ne-am îndepărtat deloc , chiar dacă nu ne-am mai văzut de ceva timp, şi care continui să o apreciez pentru persoana care m-a făcut să fiu acum şi pentru miile de exclamaţii "e un prost, eşti prea bună pentru boul ăla" care m-au făcut să o urăsc în primele zile, ca să-mi dau seama apoi câtă dreptate avea (şi dacă nu te simţi, TU eşti băi, Diana (plăcinta mea cu mere :X) )
4.Pe lângă toate acestea, am primit astazi un mega-hug promis de Geo :")
5.Iar în final, după tot ce am scris,mai menţionez faptul că aseară după doar câteva minute după ce am împlinit 15 ani, am primit urarea pe care o aşteptam cel mai mult (oricât de banală pare privită cu alţi ochi, pentru mine a fost destul de specială)
 Pentru toate astea, aş vrea să vă mulţumesc pentru că sunteţi prietenii mei adevăraţi, întotdeaua aţi fost lângă mine şi de aceea vă iubesc extrem de mult :X

Un comentariu:

  1. lma pentru ultima oara in aceasta zi:))...sper sa fim mereu prietene si te iubesc ff mult sh de abea astept ca la anu sa spunem ca suntem prietene de un deceniu:X:X:X:X o sa fie genial:X:X:X love you:* si ink o data lma!!!:X

    RăspundețiȘtergere